Tokens?

TITLE; THD day out :)
Friday, February 15, 2013 | 2:12 AM | 0 comments
Assalamualaikum

Eyyooo gee gee !! ahahhkks.Hari ni the last day untuk #TeamHotDungun ahh soo sad tapi we'olllss sangat gembira u'ollls. Macam macam kteorang buat hari . Berikut merupakan tentatif kami hari ini :

11.00 pagi : Hantar Nabila pegi mahkamah kejap.ha?mahkamah? ehhh ehh dy pegi 
angkat sumpah jela.
12.00 tgahari : Omy to Pejabat Pos,akak aku ni ade ade je mintak aku pegi renew lesen dy
haiyyaaaa.naseb la adik dy yang sorang ni baik kann.
1.00 petang : Guess? haaaa time ni aku pegi cuci kereta dekat tempat high pressure wash tuhh
alaa.yang rm4 tuh haa.ade budakni cakap mcm final destination.ape ke he?
1.45 petang : Jemput Tuan Putera Faizan Razali di teratak baginda.katenye keretanya tiada.
aku pulak lah yang jadi supir.
2.15 petang: Ni haa ngantor si bella balik,nak tengok adik adik da makan ke belum.baik kan?
3.15 petang: Habes je cite hindon tuh,tanpe segan silu dan malu.aku berangkat pula ke rumah 
ayahanda yang tercinta mintak duit.dapat laa rm120 -,- okay laaa
5.00 petang : Jemput Puteri Ira*ni memang name dia puteri.hahaha.
6.30 petang : Berjimba ke pasar malam beramai ramai.rase macam pegi rombongan doeee.
8.00 malam: ce teke ce teke? KARAOKE kat OREN.ohh my aku tak tahan wehh sejam setangah pun baham aje.last last 10 stgah baru balik.aipp mamabebel :(

Know what? I sayang sangat kat uols,nanti cuti panjang kite jupe lagi ea sayang2 sekalian.semua study jauh jauh kot.acap KL,put ngan melly MELAKA,nabila KEDAH,fezan ipah DUNGUN,aku? PERAK nuhh haaaaa.Aku happy gile dapat day out ngan korang.bukan selalu pun dapat macam nie kann.
so all best semua. I <3 you. saranghae :)



"One of my baby,Puteri Ira <3"

(Dengan ini saya Aini Nabila melaporkan dari Blogspot.com)


Old things | New things