Tokens?

TITLE; oh hati
Wednesday, February 13, 2013 | 8:42 PM | 0 comments
Asssalamualaikum


"I must learn to let go"  hmmmm it's hard to say but I have to accept it.Since you maybe do not need me at all,I'll learn to accept and let everything go.Actually,I dah banyak sangat sangat terasa dengan you tapi semua benda ade batas kan. Takpe you,I still sabar dengan ape you buat,you cakap you nak berubah kan? Become a good muslim? Oh,you said I have to try it to.InsyaAllah. Tapi cara you hiraukan kan I,it's not fair laa kawan kawan perempuan you dekat twitter kemain lagi you bergurau nyee.dengan I? ohhh NOOOO! There's nothing special about us like once we did before :( I'd try to understand but I clearly think that you the one who not understand me eventhough it have been 2 years and 7 months we're together. Alhamdulillah,I still can wait because i love you so much.Tapi bukan ini yang saya harapkan dari awak.awak paham tak ? Satu family saye da kenal awak,siap mama pesan lagi taw kat saya....Jangan curang ngan awak.see?? Dah laa cukup setakat nie jelaa hati saya sakit,saye tak mampu lagi tak tahan.kalau awak masih nak kan saya tolong buat cara nak. 

"Kadang ku kuat,setegar karang,kadang ku rapuh lemah liar merana"

P/S: Kepada mane mane couple yang masih fresh fresh tuh,jage laa pasangan anda baik baik.'couple itu haram'. yes pasti kan maruah diri terjage,jangan sewenang-wenangnyeee nak bagi semua.kalau ade,belajar dari kesilapan..jangan ulangi lagi.and yes sayang everyone make mistake,so take it as a lesson.jangan biarkan pisang berbuah dua kali.Mungkin pada mulanya semuanya indah,saye pun rase macam tu,indah sangat dan tak mungkin saya akan lupakan tapi kita tak tahu ape akan jadi kemudian hari.mungkin bahagia mungkin kecewa.pilih:)

(Dengan ini saya Komander Rendah Kanan Aini Nabila melaporkan di Blogspot.com)



Old things | New things