Tokens?

TITLE; done baby done
Wednesday, February 13, 2013 | 1:57 AM | 0 comments

Alhamdulillah,lega pulak rase dapat siapkan blog yang dah berhabuk nie tapi takdelah lawa pun,
asal aku suke tengok itu pun sudah memadai tapi kalau korang pun suke? Haisssshh lagi lah aku suke.hahaha. Ini aje lahh yang aku mampu buat,so dengan ini aku ingin berterima kasih kepada Laptop Acer yang telah bamyak memberi sumbangan,Mouse yang memudahkan aku untuk klik kesane kemari,Handphone,Twitter dan Facebook yang banyak menyumbangkan gambar-gambar terkini dan sensasi ahhhhh.hmmmmm.haaaaaaaaaaa tidak lupe juga kepada Charger Laptop Acer,tanpa Charger apelah gunanya laptop ini memang tak hidup lahh kan. Kalau anda anda semua rasa blog ini membosankan,tidak mengape saye tidak mengambil hati walau sedikit punnnss.awwwww.Itulah kekurangan saya mungkin.InsyaAllah boleh improve kot lepas nie.Eh jap jap,btw,jangan lupe follow saye di Twitter:Aininabeela dan Instagram: Aininabila.*promote kejap yee alang-alang ade peluang nie. Jika ade kekurangan,jangan lah segan segan silu nak tegur ye awak awak. 

(Dengan ini Komander Rendah Kanan Aini Nabila melaporkan di Blogspot.com)


Old things | New things