Tokens?

TITLE; coming home uitm
Monday, February 18, 2013 | 3:11 PM | 0 comments
Assalamualaikum


WELCOME HOME TO UITM SERI ISKANDAR :)

Tengok atas ni.ini lah ape yang aku rase sepanjang peredaran mase yang makin lama makin menggemukkan aku:( eleeeh padahal salah sendiri sebab tak pandai jaga makan.hmmm. Mula dari sekarang aku cuba untuk menjaga cara pemakanan aku dengan makan nasi sekali sehari dan banyakkan minum air masak,kurangkan ais dan yang paling best skali yang aku dapat hindari sekarang adalah #air bergas dan kafein ! actually dah dekat sebulan lebih aku tak sentuh air gas.lagipun before ni aku jarang minum memang sebab tak suka. air gas kan banyak kandungan gula,so boleh menggemukkan.sekarang ni giliran nasi pulak.isshhh tadi kan aku makan nasi tak habes sebab tetibe rase kenyang.MAGIK kot ! pena pulak aku makan tak habes byse siap habeskan makanan orang lain lagi taw. Budak budak terkejut kot.hahahaha.insyaAllah i will keep it until i get my ideal weight,58kg.Mengikut berat sekarang 76kg so aku kene turunkan 18kg,kalau tak dapat 58 kg...60 kg pun okay jugak.hehehehe.doa doa kan ye:)

Satu lagi cerita best nie.hmmmm semalam kan kite makan tengahari dengan future bakal imam. ohh my english ! lame gile kot tak jupe dy.happy tahap gaban kot weh.naseb baik la ateh baik hati nak ajak dy pegi makan,kalau tak,tak dapat la aku jupe dy.rindunyaa aku kat dy Allah je yang tawu. Alhamdulillah,batas batas kami masih terjaga tak macam dulu,zaman jahiliyah. Aku tahu sekarang dia jauhkan diri dy dari aku sebab dy nak menyediakan diri dia kepada yang lebih baik untuk menjadi imam yang terbaik buat aku.amin~~ *lagi 6 tahun.huhuhuhu. Okay laaah,lepas ni aku akan update satu page untuk jualan tudung dan baju.so bagi yang berminat dalam masa yang terdekat nie.gambar2 bersama harga akan di upload di blog saya. Tunggu yeeeeeee :)

(Dengan Ini Saya Aini Nabila Melaporkan di Blogspot.com) *yezzzaaaa







Old things | New things