Tokens?

TITLE; LIBK Zon Utara 2012
Saturday, November 24, 2012 | 5:37 PM | 0 comments
Assalamualaikum semua :)



Pada tahun ini iaitu tahun 2012,aku telah mengambil keputusan yang sangat besar dalam hidup aku iaitu dengan menjadi seorang komander di UiTM..bagi aku jadi komander nie adalah salah satu tanggungjawab yang besar dan macam2 perkare aku perlu korbankan dalam mnjadi seorang komander. Komander2 lepas pun cakap,kebanyakkannye org ramai tak suke komander .hmmm aku pun tak tahu lah kenape dan aku mncube supaya org takde yang tak suke kat aku.insyaAllah.garang jugak,marah marah jugak tapi bertempat.okay:) bagi aku bukan semua orang nak jadik komander nie.pada mula nye mmg lah ramai,aku agak dalam sratus lebih kot yang mohon,tgok lahh last2 tinggal 40 orang jeee.ikot hati mase pemilihan last tuh aku pun nak undur diri tapi memikirkan cik nasir yang sangat baik.aku tak sanggup pulak.Tapi insyaAllah aku akan buat yang terbail dalam komander selain aku nk disiplinkan diri,aku nak turunkan berat badan.

PRA-LATIHAN INTENSIF BAKAL KOMANDER(7.November.2012)

Sepatutnye start 7hb tapi 6hb aku da sampai dulu. nak tawu sbb ape? aku nak g jupe olel jeee.hahahaha.ade udang disebalik batu sebenarnya. Kiteorg bakal2 nie kene stay kat blok bakawali 1,scary kot sbb aku sorang je ade.hmmmm naseb aku bawak macam2 harta.hahaha.lappy,speaker,mp3,fon semestinya...pokoknyee macam2 laaaaa.bukan nk g kem tapi mcm nk balik uitm balik.hahahha.kejap je dapat bersuka ria dgn gadget2 nieeee.pastuh da kene amek bfore pegi kedah.sume frust kot.sampai henfon pon kene amek. Memandangkan aku dah lame tinggalkan xtvt lasak nie kan.bile first day je buat,aku rase mcm nak pitam sangat.rase nk balik tuh takyah ckp laaaaaaa.mmg terase gile kot.tapi aku sabar demi uitm perak.hmmmm appreciate sket.hewhewhehwhew.dah la makan tak sedap.budak2 nie lagi jhat,bile komnder tak nampak dyorg buang makanan dalam tong sampah .ape agy aku pun joinlah skali.hahha.yang penting seronok laa dapat kenal dengan budak2 yang aku tak pena kenal kot.best best.

LATIHAN INTENSIF BAKAL KOMANDER ZON UTARA 2012

Inilah hari yang paling kami para bakal komander tggu2 kan.Menjalani latihan di uitm merbo. MasyaAllah !! besarnyeee uitm nieee.aku bersyukur sbb blajar dekat serii skandar.aku tak sggup kot kalau blaja kat citu.mohon dijauhkan.Nak cerita panjang aku takot tak cukup ruang.mungkin cukuplah sekadar anda semua tahu keberadaan kami disana cukup2 menderita sampai mngorbankan kulit muka masing...kami di ragging cukup2.kat sini kteorg di pecah2kan.ade budak perlis.kedah,p.pinang dan n.9.we are family :) aku dapat group "Platun 2" ..platun paling bnyak bagi masalah.hmmm tapi lame2 kamilahh yang paling gempak.Jurulatih kami Cik Mad (Perak) & Cikgu Bakar (Perlis). dyoeg sume baik2.untung kiteorang taw...hahha..ok laaaa aku nak show off beberape gmbar kat sane niee.nk tgok tak ?? tgok bawah nieee.




mohon jangan tengok muke kami yang berasap macm jalan tar tuhh...hahahahha,ini jelah yang sempat aku nak kongsi dengan korunk.harap2 korang suke:) pada bakal2 pelajar yang nak join komander.anda2 di alu-alukan.ia sangat menguji emosi,fizikal dan mental anda.Dengan ini saya Komander Rendah Muda Aini Nabila melaporkan.Sekian,Terima Kasih:)


Old things | New things