Tokens?

TITLE;
Sunday, January 8, 2012 | 12:07 AM | 0 comments
kawan2..arini bru bole jogging taw,,huhu,best sgadd.rmai gile human kt sne..
ala.aku bknnye lari laju sgt.da lme tinggalkan era sukan,,ceh! bjet kaw atlet ?
tade pape bole cite sgt.btw,tengss a lot to my x-rumate.guess who ?
DHARSHINI A/P T.N.BINUKUMAR!
she always teach me how to did a simple xcercise in room or anywhere la kan,
kdang tuh smpai dlm bilek pon kami excercise sme2 taw..how sweet she is kan ?miss her la,,tade org aku nk kcau agy..='(
nk tawu knpe aku g jogging.
 
SEBAB KENAPE CIK NABILA KITE NI PEGI JOGGING
♥ saya nk kurus la awak..saya gemok sgadd dah nie
♥nk jge kesihatan diri yg trlebih sihat nie,,
♥nk chantek la kott..
♥jeles tgok org lain pkai bju lawa2,then aq ta dpt pkai.sob,,sob,,
♥bju yg lme2 n baru bnyk da ta muat..
dahhh3.tu je!~~lalalala
btw,ksmpatan nie,,nk cite sket psal kbaikan snman nih ..nk taw x?
haaaaaaaaaa..tgok bwah niee,,
maybe a few of us still don't know how to did the excercise..simply siti kot''hha
 
Kebaikan Senaman:
• Meningkatkan kecergasan fizikal anda.
• Merperbaiki keseimbangan, koordinasi dan gaya jalan.
• Meningkatkan tenaga untuk melakukan tugasan harian.
• Mempertingkatkan kepuasan kendiri dan mengurangkan kerisauan.
• Mempercepatkan pemulihan dari penyakit dan tekanan mental.
• Mengawal tekanan darah dan menguatkan jantung.
• Mempertingkatkan kawalan glukos.
• Melambatkan osteoprosis.
• Berpeluang bergaul dengan orang ramai.
bnyak kan ? ikot la k.xcerxise for get the healthy life.=)
 

 



Old things | New things