Tokens?

TITLE;
Saturday, January 7, 2012 | 11:23 PM | 0 comments
haaa..hari ni aku bru blek dr ANGULLIA beach resort..ala.resort murah2 je kot,stay pon satu mlm je nan kwan skola rndah..nme dy WAN MULIATI,,,
ni muke dy !!!!! ,,,,,
 

hahaha..kami ta comel pon,cute jek sket ^,^

 
ermm.pastu mc2 jdik after blek..nk cite pnjg sgt la..
ok! cmni,,,,
ade satu mse di ptang hari nan syahdu la kan..aku ngn tie g la maen air kt pndai lndai an.syok na mmpos laaa,,baekk pnyee
pastu an.aku nmpk la ade spasang mat saleh nie tgha brmnje kat pntai ue..nvermind la kan? barat kot,,
laki pmpn nie g la jogging jaoh sket dr pntaiii.g mne ntah.ta bgtaw aku pon.cehh,,,
then,aku yg duk jaoh ni ,nmpk la sorg mmat MELAYU ni usha baekk punye kat pmpan mat leh yg tgh duk jemur bdn dy cm ikan kering kt tgah2 pnas uhh,,aku tgok mamat uh duk jaoh dh.,tp lme2 dy mken dkat..dkat..dkat..n dkat,otak aku pon da pkir laen bhaii,,=,=''
bile da dkat sngat mybe pompn uh prasan .dy pon bgon la dr jmuran,hahaha.
laki uh lari sket dr tmpat uh..pmpn ni plak g kat laki tuhhh.gatal!salah sgke jela,,
lpas pade tuh.aku da ta nmpk klibat mreke..mne taw an mreke buat ape,,huk3,rpenye mmat helmet uh amek ksmpatan kt pmpn matleh tuh !! S**L la,,,jantan jhanammm..malu mlysia beb !kcian plak aku kt pmpn tu,tp malu la nk tgo,,dy pon lari msok bilek,,yg trkjotnyee...
ptg uh aku tros nmpk they all pndah bilek ujung sne plak..tkot la kot,,
 
P/s: heyy jntan ,ko da tade keje laen ke ? da gtal sgt,,,crik bni la nk puaskn nfsu skliponn.bangang! = ,=''
 
ok,this a few of our photos there. enjoy ! =)
 


huh ! pnad btol la ,pnass !
adios kwan2.slamat mmbace =)



Old things | New things