Tokens?

TITLE; Alhamdulillah
Sunday, January 29, 2012 | 8:51 PM | 0 comments
 
haaa.hari ni cik aini nabila sgt bersyukur kerana mmpunyai kawan2 yg msih sygkan cik aini nabila.saya sgt2 mghargai mereka.iloveyou kawan.org slalo cakp slagi kite hidup,hargai lah orng yg mhargai kite.
 
quotes:wants to say thank u to that certain someone for putting this smile back on my face. I hope u know who u are and I hope u realize how much I appreciate it all..
 
to my beloved friends.thanks for always give me support.sbenarnye aq ta kuat sgt bile tragedi ini berlaku.,rse mcm hidop aq kejap jeee.aku bersyukur sbb Allah msih bg aku pluang tok mneruskan hidup di jalan-Nya.aq dah lme sdar tp tiada tindakan lgsg aq buat..bodo kan aq.haaaaa..tape aku tahu,tu mknenye Allah msih sygkan aku dan ingin aq kmbali brubah mnjadi baek.dan aku juga mnyeru kepada semua umat Islam"hargai la hidup anda,jgn di sia2 kan dgan perkara2 yg tidak brfaedah atau melalaikan,ssungguhnya ia merugikan"..hehe.aq bersyukur sbb aku tahu batas2 aku sbgai wanita yg belum berkahwin...it's all for my husband.all of it..thank you.
 
 nak tag dekat : adilafaezza & mysaramazlan



Old things | New things